Gaudeix d’un moment de relaxació

El massatge tailandès és relaxant i curatiu, és un tipus de massatge terapèutic que actua eficaçment tant preventiu com curatiu. És recomanable per a les persones que necessiten descansar de la intensitat i l’estrès de la vida de ciutat.

També es recomana aquells que vulguin adquirir una major flexibilitat i una millora a la tonicitat muscular, els dolors i les tensions són causats per males postures durant la jornada laboral. De la mateixa manera, és ideal per a persones que practiquen esport regularment i desitgen millorar el to muscular i la flexibilitat articular.
Actualment estem oferint sessions de massatges a Girona i Figueres.

thaijul-25

Què és el massatge tailandès terapèutic?

El massatge tailandès és una antiga forma de massatge desenvolupat pels monjos budistes a Tailàndia fa 2.500 anys. Utilitza l’estirament passiu i la pressió suau a les línies d’energia del cos per augmentar la flexibilitat, alleujar la tensió muscular, articular i equilibrar els sistemes energètics del cos. Com que el massatge tailandès es realitza completament vestit, es recomanat a persones que se senten incòmodes amb la nuesa.

És un antic art de curació que alleuja el mal d’esquena i allibera la tensió muscular. L’èmfasi és en l’harmonització del cos sencer, el massatge alterna entre les postures de ioga assistides i l’acupressió: prement els punts del sensib (línies meridianes) amb el polze o la mà.

Recomanem el massatge tailandès a totes aquelles persones que busquen un massatge amb estiraments per reduir i alliberar tensió muscular i augmentar la circulació sanguínia. video

1

Mètode Pilates Mat entrenament personal

El Pilates és tot un art d’expressió corporal, amb moviments estilitzats i encadenats en què tot el cos treballa de manera fluïda. I per a tots els públics sense límits d’edat: tant si tens 20 anys com 75 anys podràs practicar el mètode Pilates, et caldrà un monitor que et guiï i en funció de la teva condició física i consciència corporal incorporar-te en grups més o menys nombrosos.

Si practiques algun esport en que el teu cos treballa de forma asimètrica com pàdel, tennis o golf incorporar classes de Pilates a la teva rutina t’ajudarà a solucionar els desequilibris musculars que et puguin ocasionar. Si pateixes molèsties a l’esquena o simplement vols mantenir-te en forma, àgil i tonificat t’animo a provar el mètode Pilates.

 “En 10 sessions sentiràs la diferència, en 20 sessions veuràs la diferència i en 30 sessions el teu cos hauràs canviat” Joseph Pilates

 

1185913-Joseph-Pilates-Quote-Physical-fitness-is-the-first-requisite-of

 

 

 

 

 

Anuncis